یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳

جشنواره سونگکران Songkran چیست؟

طراحی سایت حرفه ای و پیشرفته توسط شرکت طراحی سایت

جشنواره سونگکران Songkran چیست؟

۲۶۷ بازديد
جشنواره سونگکران Songkran چیست؟

Songkran در پوکت بین 12 تا 15 آوریل 2020 اتفاق می افتد. (زمان جشنواره بسته به مناطق تایلند متفاوت است ، بنابراین لطفاً این صفحه را بررسی کنید زیرا ما با نزدیک شدن به رویداد تأیید خواهیم کرد). بنابراین ، این جشنواره سونگکران که اخیراً همه درباره آن صحبت می کنند چیست؟

اگر تصمیم دارید در ماه آوریل به پوکت یا تایلند سفر کنید ، بهتر است بدانید که Songkran سال نو تایلندی است  و با توجه به تقویم تایلند ، ما در حال حاضر در سال 2562 هستیم. کل کشور  تایلند روزهای زیادی را پشت سر می گذارد و بیشتر مردم تایلند به خانه برمی گردند بنابراین Songkran را با خانواده های خود جشن می گیرند. خوشبختانه برای شما ، این کار طبق معمول در پوکت است و شما می توانید طبق معمول از تمام تورها و سفرهای روزانه خود همراه با تور پوکت لذت ببرید. فقط انتظار ترافیک زیادی در جاده ها  را داشته باشید ، زیرا همه در کامیون ها و وانت ها هستند و آب را به یکدیگر میپاشند

چه اتفاقی در طول جشنواره سونگکران پوکت می افتد ؟

مردم با شروع صبح زود در تاریخ 13 آوریل ، Songkran را از جهات مختلف جشن می گیرند. یک روز استثنایی است و مراسم آب اشکال مختلفی به خود می گیرد. در ابتدا ، شما فقط قرار است خانواده خود را با یک فنجان کوچک آب خیس کنید. بعداً در صبح ، بازی تغییر می کند. از آنجا که این گرم ترین زمان سال است ، پاشیدن یکدیگر با آب بسیار سرگرم کننده است. و Songkran تبدیل به یک جنگ آب در سطح کشور می شود.افرادی که در تایلند زندگی می کنند در زمان جشنواره سونگکران به سه گروه تقسیم می شوند: طرفداران Wild Wet ، Fun ، Sulking Hermit که به مدت سه روز با داشتن غذای خردمندانه ، در خانه میمانند و جشن میگیرند و یا آخر هفته بسیار طولانی برای پرواز در جایی به خارج از کشور و جای خشک را انتخاب میکنند.

جشنواره آب تایلند

بهترین مکان کجاست؟

اگر از نوع اول هستید(Wild Wet)، می توانید از اوایل صبح به مهمانی های آب و خیس شدن در  خیابان بپیوندید. جشنواره سونگکران پوکت تقریباً به آرامی حدود ساعت 10 صبح آغاز می شود و بعد از ظهرها به نبردهای جنگی در پاتونگ ، کاتا و کارون تبدیل میشود و تا اواخر شب در یک منطقه جنگی کامل و پرخطر جنگ در جاده بنگلا به پایان می رسد.همه در جشن های Songkran شامل بچه ها ، نوجوانان ، بزرگسالان و گردشگران ، به دو اردوگاه تقسیم می شوند: «راهپیمایی استراتژیک» در کنار جاده با مهمات مهم که آب و «واحدهای سیار» در پشت کامیون ها است و فروشگاه ها و سوپر مارکت ها بیشتر فروش انواع اسلحه های رنگارنگ آبی می فروشند. اما بهترین سلاح کاسه پلاستیکی خوب قدیمی و یک مخزن بزرگ آب سرد یخی است.پلیس با انجام مدیریت ترافیک و امنیت در جاده ها همیشه مورد علاقه همه افراد هستند اما آنها به این کار عادت کرده اند و تمام روز لبخند می زنند یا حتی بازی می کنند.

جشنواره آب تایلند

نکاتی درباره بقا برای روز سونگکران:

  • اگر نمی توانید از آن جلوگیری کنید ، دوچرخه سوار نشوید ، لغزنده است و تمایل به بستن چشمان هنگام ریختن آب به سمت شما ممکن است منجر به تصادف با اتومبیل در مقابل شما شود.
  • یک دوربین ضد آب بگیرید. شانس خراب شدن لوازم الکترونیک شما بسیار زیاد است!
  • مراقب باشید ترافیک در شهرها ، بیشتر در ساحل Patong زیاد است و ممکن است چندین ساعت طول بکشد تا از آن عبور کنید. اگر به اندازه کافی وقت ندارید و یا مسافر تور پوکت هستید و مجبور هستید به فرودگاه پوکت بروید ، هرچه سریعتر بروید ، ترجیحاً صبح.
  • هر چیزی را که ضد آب نیست همراه خود نداشته باشید.
  • لباس گران نپوشید. من مطمئن نیستم که شستن پودر رنگی که توسط بعضی از نوجوانان به شما پرتاب می شود ، آسان باشد.
  • مراقب آفتاب باشید! اگر اتفاقاً در پشت وانت هستید ، یک کاور و ضد آفتاب مقاوم در برابر آب بگیرید.
  • خوش بگذره! آن را خیلی جدی نگیرید ، بسیار سرگرم کننده است (اگر تصمیم دارید به آنجا بروید)

نتیجه: با یک تور ارزان تایلند میتوان در این جشنواره حضور داشته باشید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.