یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۰۳

راهنما خرید جاروبرقی مناسب

طراحی سایت حرفه ای و پیشرفته توسط شرکت طراحی سایت

راهنما خرید جاروبرقی مناسب

۲۶ بازديد

جاروبرقی در عصر امروزی به یکی از با اهمیت ترین و اصلی‌ترین لوازم برقی تبدیل شده است که حدودا در هر منزلی وجود دارد. در این بخش می خواهیم تا شما را با نکاتی در مورد خرید جاروبرقی مناسب آشنا نماییم. در  ادامه این مقاله همراه ما باشید.

ضرورت نیاز در خرید جاروبرقی

با توجه به نیاز خود جاروبرقی را خریداری فرمایید. در بازار تعداد بسیاری جارو برقی با ظرفیت‌های متنوع هستند که هر کدام از آنها برای مکان‌های خاص طراحی شده اند. پس تلاش کنید تا با راهنمایی فروشنده نوع مناسبی از جاروبرقی را انتخاب کنید.

قدرت مکش جاروبرق

خیلی از خریداران در زمان خریدن جاروبرقی بیشتر به قدرت توان موتور جاروبرقی توجه دارند. خیلی از افراد فرض می کنند که قدرت مکش جاروبرقی با توان موتور در اتباط مستقیم هست. اما بخاطر داشته باشید که توان مکش پارامتری جدا است که در دفترچه‌های راهنمای تمامی جاروبرقی ها موجود هست.

 وزن جاروبرقی

کاربران اصلی جاروهای برقی در خانه ها خانم ها می باشند که به طور طبیعی نسبت به آقایان از توانایی جسمی کمتری برخوردار هستند. دین جهت فاکتور وزن در انتخاب یک جاروبرقی مناسب بسیار اهمیت دارد. جاروبرقی‌ها با وزنی در حدود ۴ کیلو برای استفاده‌های خانگی خوب می باشند.

دسترسی به قطعات و خدمات پس از فروش

در خرید جاروبرقی‌های خارجی، باید دقت داشته باشید که لوازم برقی با هر میزان از کیفیت در اخر به سرویس و یا تعویض لوازم نیاز پیدا می‌کنند. در صورتی که وسیله برقی شما در تعمیرگاه‌های غیرمجاز تعمیر شده یا قطعات غیر فابریک بر روی آنها وصل شوند از کیفیت آنها کاسته می شود.

صدا جاروبرقی

جاروبرقی یکی از پرصداترین لوازم برقی در خانه ها می باشد که گاهی صدای آن آزاردهنده می‌شود. در زمان خرید بایستی با توجه به دفترچه راهنمای جاروبرقی و میزان صدای تولیدی آن که بر حسب ” دسی بل” است جاروی مناسبی را انتخاب نمایید.

 مانور پذیری جاروبرقی

وقتی که شما مشغول کار با جاروبرقی هستید باید بعد از تمیز کردن هر نقطه از منزل به نقطه دیگری بروید و بتوانید به راحتی جارو را حرکت بدهید. پس تحرک جارو نیز مورد مهمی می باشد.

 ظرفیت مناسب پاکت جاروبرقی

دقت داشته باشید که ظرفیت پاکت جاروبرقی شما بایستی متناسب با نیاز شما باشد. بعنوان نمونه در صورتی که شما ساکن یک آپارتمان کوچک هستید به یک جاروبرقی با پاکتی کوچک‌تر نسبت یک خانواده با یک خانه چند طبقه نیاز دارید.
در صورتی که سوالی درباره خرید قطعات جاروبرقی داشتید می توانید به سایت آی پی یدک مراجعه نمایید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.