یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۰۳

واچر هتل چیست؟

طراحی سایت حرفه ای و پیشرفته توسط شرکت طراحی سایت

واچر هتل چیست؟

۹۵۲ بازديد

ممکن است هنگام رزرو هتل، با اصطلاحات جدیدی مواجه شوید که تا به حال آنها را نشنیده‌اید. از آنجایی که رزرو هتل اهمیت بسیاری در سفری خوشایند و کامل دارد، باید با آگاهی کامل دست به کار شوید. یکی از این اصطلاحات که احتمالاً بارها، آن را شنیده‌اید، واژه «واچر» یا «واچر هتل» است. اگر دلتان می‌خواهد اطلاعات بیشتری نسبت به این واژه داشته باشید، آنچه در ادامه می‌آید، را مطالعه کنید. 

واچر هتل

واچر هتل در واقع معرفی‌نامه شما به هتل و معرفی‌نامه هتل برای شماست. شما با مطالعه‌ دقیق این هتل، علاوه بر اینکه شناختی ابتدایی از هتلی که رزرو کرده‌اید به دست می‌آورید، با قوانین و مقررات هتل نیز آشنا خواهید شد. 

واچر

واچر هتل چه اطلاعاتی به شما می‌دهد؟


اگر شما واچری استاندارد و معتبر داشته باشید، ویژگی اصلی‌اش برخورداری از یک سربرگ شناخته‌شده است؛ مثلاً در واچر جاباما، شما در همان بالای صفحه لوگوی جاباما و تاریخ رزروتان را می‌یابید. 
در ادامه کد رزرو آنلاین شما قید شده است؛ شما با این کد رزرو در جاباما شناخته می‌شوید. در واقع جاباما شما را با این کد می‌شناسد و می‌توانید فعالیت‌های‌ مربوط به رزروتان را ادامه یا تغییر دهید. 
پس از کد رزرو آنلاین، در یک جدول، مشخصات هتلی که رزرو کرده‌اید، قید شده است. در این جدول، نام هتل، تعداد ستاره‌های آن و شماره تلفنش را می‌یابید. به این ترتیب شما می‌توانید به طور مستقیم با هتل در ارتباط قرار بگیرید. 
کمی پایین‌تر، در جدول بعد، مشخصات رزروتان را مشاهده خواهید کرد. تاریخ ورود، تاریخ خروج و تعداد شب‌هایی که قرار است در هتل بمانید، در این جدول دیده می‌شود. 
آخرین جدول هم مشخصات اتاق و مسافر را مشخص می‌کند؛ اینکه نام اتاق چیست (در واقع نشان می‌دهد چگونه اتاقی است)، به اندازه چند نفر ظرفیت دارد و چه خدماتی ارائه می‌کند در بخشی از این جدول بیان شده است. 
در بخش دیگر این جدول نیز، نام سرپرست اتاق، ملیت او، شماره تلفن و کد ملی‌اش درج شده است. به این ترتیب هتل نیز به مسافر دسترسی پیدا خواهد کرد.
در پایین صفحه هم قوانین و مقررات هتل را می‌یابید؛ قوانین و مقرراتی که در اکثر موارد با سایر هتل‌ها مشترک و یکسان است. توصیه می‌شود این قوانین و مقررات را بخوانید.
آنچه ذکر شد، اطلاعاتی درباره واچر هتل در اختیار شما می‌گذارد؛ اگر هنگام رزرو هتل به واژه‌های ناآشنای دیگری هم برخوردید، پیش از ادامه روند رزرو، اطلاعات‌تان را درباره آن افزایش دهید سپس دست به اقدام بزنید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.