جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

روش های گرفتن و ساخت بک لینک برای سئو

طراحی سایت حرفه ای و پیشرفته توسط شرکت طراحی سایت

روش های گرفتن و ساخت بک لینک برای سئو

۳۳۰ بازديد

در این مقاله روش هایی برای گرفتن و ساخت بک لینک برای سئو به شما ارائه می دهیم و توضیح می دهیم چگونه می توانید از این روش ها برای سئو سایتتان استفاده کنید.

 

معرفی روش های گرفتن و ساخت بک لینک برای سئو

  1.  درج پست مهمان در سایت های مرتبط و معتبر
    اگر می خواهید سایت های معتبر را بیابید میتوانید List of Guest blog sites را در گوگل سرچ کنید و با سرچ این جمله شاهد لیست سایت های معتبری می شوید که می توانید از آن ها بک لینک بگیرید و در این سایت ها پست مهمان قرار دهید و این سایت ها به شما اجازه قرار دادن پست مهمان را می دهد. اگر برای واژه ای یا کلمه کلیدیی سایتی جهت پست مهمان به شما معرفی نشد این بدان معنی است که این کلمه کلیدی درجه اهمیت کمی دارد و زیاد سرچ نمیشود. باید در نظر داشته باشید که پست های مهمان را در سایت هایی بزارید که لینک فالو follow به شما بدهند و همچنین در سایت های نامرتبط پست مهمان قرار ندهید.

بیشتر بخوانید:
اصول لینک سازی خارجی چیست؟

 

2. گرفتن و ساخت بک لینک از سایت هایی که لینک شکشته دارد

برای توضیح این موضوع باید گفت در بسیاری از سایت ها لینک هایی وجود دارد که به سایتی داده شده است که دیگر معتبر نیست و یا حوزه فعالیتش عوض شده و به معنی دیگر کاربر با کلیک بر روی این لینک ها به صفحاتی می رود که نامعتبر است و نتیجه مدنظر اورا ندارد.در این موارد شما می توانید با رایزنی با صاحب سایتی که این لینک ها را در سایتش قرار داده از آن ها بخواهید به جای این لینک های شکسته لینک های سایت شما را که مرتبط است قرار دهند. این روش بیشتر برای سایت هایی به کار می آید که به صورت تخصصی کار می کنند. و شما با این روش به صورت رایگان بک لینک گرفتین.

3. گرفتن و ساخت بک لینک از اینفوگرافیک ها

سایت هایی که در حوزه کاری شما فعالیت می کنند و مرتبط با سایت شما هستند را بیابید و برای این سایت ها اینفوگرافی طراحی کنید تا به سایت شما لینک دهند.

4. پیدا کردن سایت های رقیب و سایت هایی که در زمینه کاری شما فعالیت دارند

برای یافتن سایت های رقیب می توانید از سایت Ranksignal رقبایتان را بیابید و ببینید که آن ها از چه سایت هایی گرفتن و ساخت بک لینک برای سئو را انجام داده اند و شما نیز از آن ها استفاده کنید.

5. ساخت لینک های داخلی در داخل خود وب سایت

به منظور گرفتن و ساخت بک لینک برای سئو ذهنیت ما به فضاهایی به غیر از سایت خودمان می رود در صورتی که لینک سازی در داخل سایت خودمان یکی از بهترین روش های لینک سازی و گرفتن بک لینک است به صورتی که شما در محتواهای خود باید لینک صفحات دیگر سایت خود را نیز درج کنید.

6. درج محتوا در شبکه های اجتماعی

با قرار دادن مطلب در شبکه های اجتماعی و گرفتن و ساخت بک لینک می تواند برای سایت شما بسیار مفید باشد و تاثیر بسزایی در سئو سایت شما دارد.

7. پیدا کردن سایت هایی از رقبا که منقضی شده اند

شما با پیدا کردن این سایت هایی که قبلا فعالیت داشتند و در حال حاضر منقضی شده اند می توانید دامین آن ها را خریداری کنید و کاربرانی را که به آن سایت مراجعه داشتند را به سایت خود جهت بدین.

8. از همکاران و دوستان خود بخواهید لینک سایت شما را در سایت خود قرار بدهند.

امیدواریم این مقاله برای شما مفید باشد و با گرفتن و ساخت بک لینک برای سئو اصولی پیش بروید و همچنین تیم متخصص سئو نوپرداز نیز می تواند شما را در این مسیر راهنمایی کند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.